Hogyan tedd rendbe a kezeid?

Sziasztok!

A mai posztban szeretném nektek bemutatni, hogyan tedd rendbe a kirepedezett, száraz, érzékeny kezeid. Az utóbbi hónapok időjárásának köszönhetően eléggé sérülté vált a kezem, hiába kentem mindenféle hidratáló krémekkel. Legnagyobb ellensége a szél, ami rettenetesen kiszárítja. Ezért most lépésenként bemutatom, hogyan varázsolhattok gyönyörű kezeket a karkötős időszakra.

1.lépés: Radírozás

Ugyanúgy, ahogy a bőrünk többi részénél is itt is fontos, hogy időközönként leradírozzuk bőrünket, ezzel eltávolítva az elhalt hámsejteket. Ehhez nem szükséges semmilyen professzionális termék. Az én "csoda szerem" konkrétan egy kis ásványi só, ami nagyobb szemű, és egy kis tusfürdő keveréke. A nagyobb szemcséknek köszönhetően eltávolítja az összes nem oda illő dolgot a kezünkről és szép pihe puha kezeket kapunk a végére. Én a Balea Frozen Breeze tusfürdőjét használtam. Kellemes illata még jobban feldobja a folyamatot.

wp_20160408_16_19_21_pro_1_1.jpg

Miután a kezedbe vettél egy kiskanál sót, és kb. ugyanannyi tusfürdőt, jól keverd össze a tenyeredben, majd dörzsöld bele alaposan a kezeidbe. Ha úgy érzed hogy már mindenhol érte a só a kezed és alaposan bedörzsölted, hagyd rajta kb 2 percig a sós masszát a kezeden. Ha kész mosd le.

Ezután érezhetően puhább és sokkal selymesebb lesz a bőröd.(Nyilván ha nagyon száraz és kirepedezett a bőröd, elsőre nem lesz tökéletes-ahogy, az enywp_20160408_17_32_21_pro.jpgém sem - de higgyétek el érezni fogjátok a különbséget)

2.lépés: Krém+ Körmök ápolása

Ha már alaposan letisztítottuk a kezeinket, kell rá egy réteg, ami visszahidratálja a bőrt. Én az Essence 24h kézvédő balzsamát használtam, ami kifejezetten intenzíven ápolja a kiszáradt durva tapintású bőrt. A shea vaj és kókuszolaj kombinációja nem csak roppant hasznos, de természetessége mellett még csodás illatot is ad a krémnek.

Várd meg míg a bőröd teljesen beszívja a krémet és ezután jöhet a körmök ápolása. Ezután én a körmeimmel folytattam, mert azok is eléggé megtört állapotban voltak. Még mielőtt bármit is csináltam volna, alaposan átkentem a körmeimet a Lovely Nail Care kalciumot és C-vitamint tartalmazó erősítő szérumával. Amikor ez beszívódott csak utána kezdtem hozzá a következő folyamathoz.

3.lépés: Reszelés

wp_20160408_17_41_03_pro.jpgÉn a Rossmann saját márkás reszelőjével dolgoztam, aminek az egyik oldala egy gyenge polírozó oldal a másik pedig egy durva reszelő oldal. Először formára igazítottam a körmeimet és utána a gyengébb oldalával a felesleges köröm darabokat eltávolítottam. Majd ugyanezzel az oldalával a körmök felszínét is lemattítottam. Figyeljünk oda, hogy miközben reszelünk és kialakítjuk a körmünk tökéletes formáját, ne feledkezzünk el eltávolítani a körmünk melletti megvastagodott bőrréteget. De óvatosan, mert ha túl mélyen próbáljuk levágni akár az egészséges bőrünket is felsérthetjük és vérezhet. Miután kialakítottuk a formáját, de még mielőtt nekiállnánk mattítani, a körömbőrt se felejtsük el feltolni egy narancsfa pálcikával és eltávolítani. Majd egy körömlakk lemosó és egy vatta segítségével tisztítsuk meg körmeinket a portól és az eltávolított bőrdaraboktól.

+Most még kenhetünk egy újabb réteget az előbb említett Lovely erősítő szérumából.

4.lépés: Lakkozás

A lakkozás előtt nagyon fontos, hogy körmeink felszíne teljesen matt és száraz legyen. Lehetőség szerint ne maradjon rajta semmilyen por maradék, és az előző folyamatból bármi.

Ha nagyon természetes körmöket szeretnél, akkor ebben a lépésben elég egy átlátszó körömlakkot a körmeidre wp_20160409_17_20_16_pro.jpgkenni és már kész is. Én most egy gyöngyház színű, egy pici arany árnyalathoz hasonlító körömlakkot választottam. Azért ezt a természetesebb színt, mert ha túl sötétre festjük, akár elszíneződhetnek a körmeink és akkor hiába volt az egész. Az első réteget vékonyan vigyük fel a körmünkre. Ha a lakk fedése nem a legtökéletesebb, akkor se kenjük rá túl vastagon, mert akkor sosem fog megszáradni. Inkább kenjük át háromszor-négyszer, minthogy több órát várjunk a száradására, és olyankor a végére mindig belenyúl az egyik körmébe és kezdheti előröl az egészet. Csak akkor kezdjük el a második réteget is a körmünkre festeni ha már 100%-ig megszáradt az első réteg. Inkább várjunk még tovább ha nem vagyunk biztosak benne. Ha a másodig réteg is megszáradt, akkor egy fedő lakkal rögzítsük. Én egy UV fedő lakkot kentem rá. Az elmúlt időben nagyon megszerettem a Lovely UV shine lakkját, mindig olyan különleges ragyogást biztosít a körmömnek, és ezzel a fedő lakkal biztosan kitűnsz az esti buliban, még ha egészen átlagos és egyszerű színe van a körmeidnek.

5.lépés: Krém,Krém,Krém!!

Ez a lépés egy hatalmas felkiáltójeles lépés. Nem csak a manikűr elején és végén kell gondoskodnunk a kezeink hidratáltságáról, hanem minden nap. Ha még nem lenne, szerezzetek be egy mini kiszerelésű hidratáló krémet, és legyen mindig nálad. Amikor a munkában/suliban vagy egy kis szabadidőd gondoskodj róla hogy pihe puha kezeid legyenek. Én általában este mikor befészkelem magam jó kényelmesen az ágyikóba mindig bekenem a kezem, hiszen szinte ezt a testrészünket használjuk a leggyakrabban.

wp_20160408_18_13_36_pro_2_1.jpg

Remélem tetszett nektek a poszt. Ha hasznosnak találtátok kövessétek folyamatosan a blogot, hogy ne maradjatok le az újabb és újabb praktikákról. Most már lehetőség van instagrammon is követni, ahova folyamatosan kerülnek fel jobbnál jobb képek. Ha szeretnéd megnézni az instagram oldalt is, csak kattints a fejlécen található kis ikonra vagy kattints ide!

Találkozunk legközelebb, addig is a beauty legyen veletek!