5 érv, hogy a nők is nézzék az idei foci EB-t

Sziasztok!

Mint. ahogy már említettem az előző posztokban, egy hatalmas vizsga előtt állok, szóval nem igazán van időm bejegyzéseket írogatni, de minden erőmet bevetem, hogy ne unatkozzatok.

Mivel tegnap volt az első Magyar meccs az idei Európa Bajnokságon, gondoltam összeszedem minden erőmet és 2 tétel között hozok egy aktuális posztot.

Személy szerint, mint lány imádom a focit és imádok focit nézni, de tisztában vagyok vele, hogy rengeteg nő nem így van vele, és nem is nagyon értik, miért vannak a pasik úgy beizgulva egy-egy meccsen. Most nektek szól a bejegyzésem. Mondjuk az én párkapcsolatomban eléggé fordított a helyzet és a barátom, pont miattam néz inkább focit, de ez rendben is van így.

Azokat az érveket szeretném nektek egy csokorba gyűjteni, ami miatt remélem a nők is ugyanúgy megszeretik ezt a sportágat, mint ahogy én.

1. A leges legfontosabb, és szerintem ezzel tudunk a legjobban azonosulni mindannyian. Álomtestű férfiak.

Ki ne akarna 90 percen keresztül, izmos és tökéletesen kidolgozott testű pasikat bámulni? Ha másért nem is már ezért is megéri nézni. Főleg, mert válogatott csapatokról van szó, azért ez nem egy elhanyagolható érv. És le merem fogadni, hogy minden nő társamnak meg lesz a saját kedvence már a fél időre, minden csapatból.

2. A legegyszerűbb módja, annak, hogy a pasitokat teljesen lenyűgözzétek.

Még, ha nem is vagy szakértő az adott témában, már azt biztos nagyra fogja értékelni minden pasi, hogy hajlandó vagy vele kettesben is focit nézni, és nem zavar, hogy másfél óráig önkívületi állapotban van.

3. Szexi

Szerintem, ha csinálnánk erről egy felmérést a férfiak 90%-a egyet értene abban, hogy nincs szexibb egy foci drukker csajnál. Valahogy az évek alatt, annyira berögzült az a sztereotípia, hogy a nők nem néznek focit, hogy szinte már annyival elrabolhatod egy pasi szívét, hogy megemlíted, hogy szereted a focit.

4. Hatalmas örömöt adhat, egy pasinak azzal, hogy a kedvenc csapata színeibe öltözöl.

Hidd el nekem. Ehhez nem is fűznék túl sok hozzászólást. Biztos jó éjszakátok lesz ;)

5. Nem véletlenül emeltem ki az idei EB-t. Nagyon jó érzés, magyarként büszke lenni a Magyar Válogatott csapat teljesítményére.

Egész európát meg lepték a fiúk a tegnapi teljesítményükkel. Legyen mindenki büszke arra, hogy MAGYAR. Már az hatalmas eredmény, hogy kijutottunk a Bajnokságra, és az, hogy az első csoport meccsünket 2-0-val megnyertük tényleg hatalmas dolog, és ezt még az is megértheti, aki teljesen nem ért a focihoz.

És persze, ne szégyeljetek kérdezni, hiszen a pasikat, valami bizar dolog miatt, büszke érzés tölti el, ha segítségére lehet a gyengébb nemnek. És ha esetleg van valami égetően fontos kérdésetek és esetleg úgy érzitek szeretnétek tőlem megkérdezni, nyugodtan írjátok meg kommentben (nem vagyok szakértő, de azért alap dolgokat tudok)

Köszönöm, hogy elolvastátok! Remélem a szombati mérkőzés is hasonló élmény lesz, és esetleg posztommal növelhetem a magyar focirajongó tábor számát.

Keressetek Facebook-on és Instagrammon is :*

Sziasztok, puszi xo