Fehérség Nagykövete

Sziasztok!

Nagy hírem van számotokra! Be kerültem egy verseny résztvevői közé. Ez a Glamour és a Vanish közös játéka. A fődíj a fehérség nagykövete cím, és ezen kívül még számos nyeremény. Többek között egy 50.000Ft értékű ruha utalvány, amit egy igazi STYLIST segít elkölteni. Mondanom sem kell, mekkora megtiszteltetés lenne, ha lehetőséget kapnék egy stylistal beszélgetni, hiszen ahogy azt korábban írtam nagy álmom, hogy később stylistként dolgozzak. A másik fődíj egy dizájner ruha, amit szintén nagy öröm lenne megnyerni. 

A versenyről

A regisztrálás után érkezett hozzám egy boríték, benne egy levél és 2 kis tasak mosópor. A leírásban a verseny részletei és a nyeremények megnevezése áll. Miután egy napot gondolkodtam és megálmodtam mi is lenne a tökéletes nevezés, futottam a fürdőszobába, hogy teszteljem a kapott terméket. Valami extrát szerettem volna, ami persze a képen totálisan nem jön át. De eszembe jutott, hogy nem soká fesztivál és imádok fehér felsőben menni. Csak hát egy picike probléma van ezzel. Ha nem magamat, akkor valaki más önt a nyakamba mindenfélét, ami éppen a kezében van. A kedvencem a vörösbor folt, ami azon kívül, hogy ott bűzölög rajtam egész este, még makacsul nem is jön ki mindig. Ezért is erre esett a választásom és meglepetésemre tényleg jó ez a cucc. Először azt hittem végleg oda van a felsőm, mert ahogy elkezdtem súrolni az egész folt barna lett. Tudjátok, az az igazán mély barna, ami soha nem jön ki onnan. Bedobtam a mosógépbe a maradék porral együtt, és láss csodát, FEHÉR lett. Gyönyörű hófehér. Szóval az alábbi Linken megtaláljátok a verseny részleteit és a szavazati lehetőséget, és ha tetszett az ötletem és a kép amit készítettem a versenyre akkor kérlek szavazzatok rám. Nem muszáj, de a szavazók között is kisorsolnak 6 darab félévre elegendő Vanish csomagot. Csak gondolj bele, pár kattintás és fél éven keresztül nem kell erre költened. Szerintem megéri. Plusz ha én nyerek, tuti bemutatom az egész eseményt. 

Nyereményjáték: http://vanish.glamouronline.hu/szavazas/21

picmonkey_collage.jpg

ERRE A KÉPRE SZAVAZZATOK!

Nagyon szépen megköszönöm a szavazatokat! 

Keressetek Facebook-on, és Instagrammon. Köszönöm a figyelmet! Legközelebb találkozunk! Csók mindenkinek!