Arcápolási rutin

Sziasztok!

blogci.jpg

Tini korom óta küzdök problémás arcbőrrel, időről időre felbukkanó pattanásokkal, kifényesedő arccal, és kiszáradó orral. Be szeretném nektek mutatni az én aktuális arcápolási rutinomat. Remélem sokan fognak hasznos információt kapni. A posztban szereplő termékeket ajánlom mindenkinek, aki hasonló problémákkal küzd.

Reggel

wp_20160731_12_16_08_pro_2.jpgAz első amikor felébredek, hogy hideg vízzel alaposan megmosom az arcom. Ezzel nem csak te fogsz könnyebben ébredni, de a bőröd is felélénkül és az éjszaka rátapadt kosz, és bőrkéket is leszeded. Ezután egy micellás vízzel és egy vattakoronggal jó alaposan áttörlöm az arcom. Én a Balea micellás vizét használom. Előtte a Loreal termékét használtam. A Loreál termékével különösebb problémám nem volt, de mikor letöröltem vele az arcom nagyon büdös volt. Nem tudom mi lehetett a probléma, mert senkinél nem hallottam erről a problémáról, szóval az is meglehet hogy rossz terméket emeltem le a polcról. De a lényeg, hogy én ezért váltottam át a Baleára, mert árban ez a legkecsegtetőbb. Viszont nekem ez sem jött be száz százalékosan. Nagyon habzik és ragacsos marad az arcom utána. Ezért egy újabb vizes öblítést szoktam alkalmazni. Valószínű hamarosan áttérek a Garnier micellás vizére. (Hátha) Ezután már wp_20160802_15_38_50_pro.jpgkezdődhet is a sminkelés. Pontosabban a hidratálás. Nagyon fontos, hogy minden smink elkészítése előtt használjunk a bőrtípusunknak megfelelő hidratáló krémet. Én a Skin Wisdom nappali arckrémét használom, mert vízhiányos bőrre nekem ez a legalkalmasabb. Mielőtt alapozót használunk várjuk meg míg teljesen beszívódik a krém. Ezután használhatunk akár bb vagy cc krémet. Azok is tartalmaznak hidratálót, de szerintem
 nem árt, ha ezek előtt is használjuk a saját krémünket. Nyáron fontos, hogy az alapozó tartalmazzon napfényvédő krémet. A Catrice alapozók többsége tartalmaz. Ezt onnan tudjátok, hogy a cimkén láttok egy SPF(szám) feliratot. Elég egy SPF15-ös termék is, így megőrizheted arcod friss, üde fiatalos kinézetét.

Este

wp_20160731_12_16_33_pro_2.jpgMég zuhanyzás előtt le szoktam mosni a sminkem. Ehhez is egy micellás vizet használok. És mivel a zuhany alatt lemosom a micellás vizét, ezért ehhez továbbra is a Baleát fogom használni. Zuhany után bevetem a nagyágyút. Régóta szeretem a Garnier arcápoló termékeit. Szerintem ez volt serdülő korom első terméke is. Az egyetlen problémám annó az volt, hogy egy idő után hozzászokott a bőröm a termékek összetevőihez, ezért már nem használt annyira, mint az első használatnál. Nem vagyok nagy kémia-biosz szakértő, nem tudom mitől lehet ez, de sok terméknél előfordulhat, főleg mindennapos használat során. Erre a problémára megoldás lehet, ha 1-1 tubus kiürülése után 1-2 szünetet hagytok a bőrötöknek és csak utána kezditek el használni az újabb tubust. Szóval miután lezuhanyoztam ezzel a kis csodával alaposan áttörlöm az arcom és bő vízzel leöblítem. Zsíros bőrre tökéletes választás ez az arclemosó. Háromféleképpen használhatod, arclemosóként, bőrradírként és maszk formában is. Nem tudom mi is igazán a különbség a bőrradír és az arclemosó funkciója közt, de én legtöbbször így használom. De mostanában amúgy is nagyon rákaptam az arcmaszkokra, így minden héten legalább egyszer beiktatom ezt is. Ugyanúgy felkenem mint máskor, csak rajtahagyom az arcomon 5-10 percig. Annyira sima, és matt arcbőröm lesz tőle. Elalvás előtt pedig felkenek egy éjszakai hidratáló krémet. Így alvás közben is szépülhetünk. És ennyi is lenne egy nap arcápolási rutinja.

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzésem! Kövessetek minél többen Facebook-on és Instagramon (CreamandFashion)

Puszi mindenkinek!