Balea száraz sampon

Sziasztok! Már régóta beszéltem nektek, arról miért is jó egy szárazsampon a fürdőszoba polcunkra. De hogy wp_20160824_15_02_21_pro.jpgmégis, hogyan használjunk és milyet, arról már kicsit kevésbé esett szó. Eddig. 

Szóval most mindezt bepótoljuk. Kezdjük azzal, hogy nem mindegy milyen terméket veszünk le a polcról. Először is tisztában kell lenni azzal, miért is akarunk szárazsampont használni. Ha csupán akkor szeretnétek használni, amikor egy napot el kell halasztanotok a hajmosásig, akkor a mai bejegyzésben bemutatott Balea tökéletes. Viszont, ha szeretnétek hajformázásra is használni, akkor azt javaslom próbáljatok ki minél jobb márkákat, a tuti sikerért. 

És most a használatáról. Lehetőleg két hajmosás között csak egyszer használjátok. Szerintem már ti is észre vettétek, hogy sok mindent abszolút nem úgy csinálok, ahogy azt "elvileg" kellene. A legfontosabb, hogy legyen a válladra terítve egy törölköző, a ruhád védelme érdekében. Utána hajtsd előre a fejed, és a tövétől kezdve fújd be, az egész hajad. A flakon kb. 15-20 cm-re legyen a hajadtól és minden fújás előtt jól rázd fel. 

A márkáról. Ahogy említettem, a képen látható Balea egynek jó. Én tényleg csak azért vettem meg, hogy egy nappal vagy csak pár órával el tudjam halasztani a hajmosást. Viszont nagyon mű hatást kell, és az én ízlésemhez túl dús lesz a hatás, ezért mindig kivasalom a hajam a használata után. Így tökéletes hatást kelt.

Remélem tetszett ez a kis mini bejegyzés. Nézzetek szét a Face oldalamon is, és ha szeretnétek ilyen bejegyzést valamelyik általam használt termékről, írjátok meg nekem kommentben! (így keress meg: Cream&Fashion, vagy kattints az oldalsó sávban lévő Face doboza!)

u.i.: A mai naptól tudtok szavazni rám az Allianz Hungária kft. által hirdetett blog versenyen->>> http://www.allianzblogverseny.hu/  <<<-

Számítok rátok! Csók, puszi, ölelés!