Kérdezz-felelek Blogger játék

"Gyermekkoromban is több divatmagazint lapozgattam, mint mesés könyvet"

A Magyar bloggerek és blogkedvelők közösségének csoportjában szeptemberben elkezdődött egy játék, ami arról szól, hogy mindennap hirdetnek egy bloggert, akitől szabadon kérdezhet mindenki, és egy bejegyzésben kell a bloggernek válaszolni a kérdésekre. Múlt héten engem választottak meg és most válaszolok a meglepően nagyszerű kérdéseitekre. Nem lett rövid, de érdemes elolvasni.

Szia! Melyik a kedvenc szépségápolási màrkàd és miért pont az? Köszi

Catrice függő vagyok. Régebben főleg Essence termékeket használtam, mivel olcsóbb és ahhoz képest a minősége is jó. De most már rá kellett jönnöm, hogy a Catrice ár-érték arányban sokkal jobban megéri. Nem sokkal drágább, és megéri még össze spórolni azt a pár száz forint különbséget. 

Szia! Mit csinál egy stylist? Miért szeretnél ezzel foglalkozni? Mi tetszik benne a legjobban, és mi a legkevésbé?-Adrienn

Egy stylist nagyon sok dolgot csinálhat. A tv műsorokban ő öltözteti a szereplőket, ő választja ki az élő adások szettjeit, illetve fotózásokon is ő álmodja meg az outfiteket stb.. Kiskorom óta nagyon szeretek öltözködni, illetve vásárolni. Gyermekkoromban is több divatmagazint lapozgattam, mint mesés könyvet. Ami a legjobban tetszik az, hogyha segíthetek az embereknek megtalálni a saját stílusukat(ami igazából a blogom célja is). Viszont arra, hogy mi az ami a legkevésbé, arra majd akkor tudok válaszolni, ha már benne fogok dolgozni. 

Szió, képzeld nemsoká végzek a stylist képzéssel, így átérzem a vágyad:). Hol, hogy, milyen keretek között, kitől szeretnél tanulni, és melyik terület érdekel a stylist szakmán belül?-Grafostylist

Gratulálok! Nagyon szeretnék jövőre Pestre költözni, és ott már két tanfolyamot is kinéztem magammal, és meg is fogom veletek osztani, ha eljutok odáig :) Nagyon szeretnék tanács adással foglalkozni, de a fotozasok is nagyon érdekelnek. Imádom minden részét, imádom ha pörgés van körülöttem.

Szia! Honnan jött a blog ötlete? Mikor és/vagy érezted hogy stylist szeretnél lenni?-Nóra

 Mikor érettségiztem sokat gondolkoztam, mi az ami a legjobban beteljesíteni az űrt az életemben. Sosem volt igazán kifejezett hobbim, ezért is vágtam bele. Kis korom óta érdekel a divat és az öltözködés. Régóta gondolkozom a stylist szakma, de régen azt hittem, hogy lehetetlen a mai világban stylist képzésre menni. Most viszont már látom, hogy lehetséges, és mindent megteszek, hogy sikerüljön.

Mit kezd a stylist egy olyan kuncsafttal, aki mondjuk ajandekba kapott egy stylistos vasarlast, de makacsul ragaszkodik egy stilushoz, nem szeretne valtoztatni, esetleg eleg nehez termeszet?-Andrea

 Attól függ. Ha az a stílus amihez ragaszkodik jó és nem szorul drasztikus változásra, akkor nem gondolom, hogy rá kell erőltetnem a saját akaratom. De úgy gondolom, ha valaki ilyet kap ajándékba, akkor az azt jelzi, hogy a környezete szerint változtatnia kell, akkor muszáj valamit elengednie. Nem feltétlen kell az egész stílusirányzatán változtatni. Elég, ha megmutatom neki mivel dobhatja fel a ruhatárát, illetve mutatok neki olyan darabokat, amik neki is tetszeni fog, mégsem biztos, hogy megvenné magának.

Hétköznapi átlagembernek szüksége lehet-e stylistra? Ha igen, miért és milyen helyzetben? Ha nem, kinek ajánlod a szolgáltatásaidat?-András

De jó kérdés. Így elmondhatom, hogy annyira az agyamra ment már a divat szakma, és a stylist őrületem, hogy sokszor észrevétlenül is ez jár a fejemben. Sokszor, ha sétálok A-ból B-be, egyszer csak azon veszem észre magam, hogy véleményt formálok a körülöttem lévők ruhájáról(pl.: az a felső sokkal jobban nézne kis egy más fazonú nadrággal) Szóval szerintem szüksége lehet. Viszont ezt saját magának kell éreznie mindenkinek. Szolgáltatásaimat főleg azoknak ajánlanám, akik úgy érzik nem találják azt a stílust, amiben kiteljesethetnének életük minden helyzetében.

Idén ősszel mi az ami nem maradhat ki a szekrényünkből?-Anett

Bomber dzseki. Már tavaly is nagy szám volt, de idén ősszel fénypontját éli, és valószínű pár hét múlva a csapból is ez fog folyni.(nyilván vannak, akik pont ezért távol tartják magukat ettől a mániától, de tényleg nagyon trendi darab és szinte mindenkinek jól is áll) És persze az elengedhetetlen darabok, mint a bőrdzseki, sál, kötött pulóver.

Stylist szeretnél lenni, de jogot tanulsz. Hogy jött a jog? Érdekel? Tervezed, hogy dolgozni fogsz benne? Tudom, hogy a blogod nem erről szól, viszont nagyon érdekel ez az ellentmondás.

Látom, hogy neked is nagy kedvenceid a pasztell színek és a fehér, valamint a Fehérség Nagykövete versenyen is indultál. Mivel szereted leginkább kombinálni a fehér színt? Mit jelent ez a szín számodra?- Enikő

A fehér szín számomra a letisztultságot jelenti, és imádom, hogy mindenhez passzol. A minimalista stílus nagy híve vagyok, így a fekete-fehér kombináció a kedvencem.  

Blogod bejegyzéseit böngészve észrevettem, hogy tavaly augusztus és 2016 február között egy több hónapos szünet/törés van. Mi volt az, ami ezt a hallgatást okozta, és hogyan élted meg a blog szempontjából (is) ? Picit zárkózott ember benyomását keltik a bejegyzéseid, jól érzem ezt?- Bandita

Ugye akkor kezdtem az egyetemet, és nagyon sok mindent kellett elintéznem, illetve magánéleti problémáim is voltak, így egyre kevésbé tudtam időt szakítani rá, és ha volt rá időm, akkor a bejegyzések minőségét nem éreztem, olyan jónak mint az elvárásaim szerint kellett volna lenniük. De mikor ugye újraindult ez az egész, azt vettem észre, hogy sokkal boldogabb leszek, attól, hogy ezzel foglalkozom. És néha nem is a bejegyzések írása segített egy fáradt nap után kikapcsolódni, hanem még egy kis szerkesztgetés is jobbá  tette a napomat. Szóval akkor éreztem azt, hogy ezt nem szabad elengednem és folytatnom kell tovább. Nem érzem, hogy zárkózott lennél. Az, hogy nem osztok meg minden egyes részletet az életemben, attól még nem zárom i az embereket, csak mivel nem tudhatom kik olvassák ezeket az infókat, így azt sem tudhatom, hogy esetleg mire használják fel. Így egyértelműen olyan dolgokat, amiket úgy érzem, hogy valaha ellenem is fordíthatnak egyes esetekben, jobb szeretem csak a közvetlen környezetemnek átadni.

Szia, az én kérdésem is hasonló az előttem szólóéhoz. A legtöbb fashion/beauty blogger saját maga szerepel a blogján, a fotókon. Úgy vettem észre, hogy ez rád nem jellemző. Szeretnél a jövőben előtérbe kerülni, és az outfiteket személyesen bemutatni? Ha igen, akkor eddig miért nem és ha nem, akkor milyen más módon szeretnéd a stílusodat bemutatni?-Gabriella

Annak az oka, hogy miért nem én szerepelek a legtöbb fotón nagyon egyszerű. Egyedül vezetem a blogot, és nincs aki olyan képeket készítene, amit megosztanék itt. Volt már rá példa, hogy megkértem valakit, de nem sikerült úgy összehozni a képeket, ahogy az az elképzelésemben szerepelt. Ez a helyzet úgy tünik rövid időn belül meg fog oldódni, mivel egy nagyon kedves barátnőm hobbiból imád fotózni, és remélem minél hamarabb együtt fogunk dolgozni ezen a "problémán". A másik oka annak, hogy nem minden egyes dolgot én fotózok, hogy nincs megfelelő felszerelésem hozzá. Ha lenne valószínű elárasztottalak volna benneteket már jobbnál jobb képekkel, és videókkal. Igyekszem ezen is dolgozni, vagy valamilyen megoldást kitalálni. Úgy gondolom még így is elég sok hasznos tanácsot tudok adni és bemutatni azt ami engem képvisel.

 

Nagyon szépen köszönöm nektek ezt a sok kérdést, és a lehetőséget, hogy minden olvasó betekinthessen a kulisszák mögé. Remélem tetszett nektek ez a kis kérdezz-felelek dolog, szerintem jó buli volt, és ha szeretnétek még ilyet, akkor ne felejtsétek el nekem megírni kommentben!