Signal White Now Chic- Avagy, így hagytam fel a házi praktikák alkalmazásával

Sziasztok! 

Ma egy teszt jellegű posztal jelentkezem, de egy pici saját történetet is szeretnék nektek elmesélni. Jó pár éve már, hogy kiderült alacsony a vérnyomásom. Ezért minden reggel kávézom, sőt még általában délután is. De a kávézáson kívül még ott a tea szenvedélyem, és még sorolhatnám. A lényeg, hogy a fogaim nem a legfehérebbek. Ezért régebben nagyon sok házi praktikát találtam, amivel fehérebb fogakat varázsolhatok. Sokan ajánlják a szódabikarbónát. Havonta egyszer én is átdörzsöltem vele a fogaim, és tényleg fehérebbek lettek. Aztán ott a citromlé, széntabletta és miegymás. Egy picike probléma van ezekkel a módszerekkel. Nekem is sok időbe telt mire ráébredtem, de nagyon roncsolja a fogakat, még akkor is ha óvatosan bánsz ezekkel a trükkökkel. Szóval már egy ideje letettem róluk. A fő oka az volt, hogy kb. 2 napig utána roppant érzékenyek lettek a fogaim, és alig tudtam enni-inni. 

Mostanában viszont keresem a minél jobb fehérítő fogkrémeket. Már nagyon sok bloggernél láttam "reklámozva" a Signal újdonságát, és gondolom már ti is hallottatok róla. De én azért írok róla egy újabb bejegyzést, hogy olvassatok egy NEM SZPONZORÁLT véleményt is a témában.

wp_20161017_11_48_51_selfie_1.jpg

A Glamour-napok alkalmával szereztem be ezt a kis cukiságot. Azt kell mondanom, hogy nekem nagyon bejött. DE vannak fenntartásim vele kapcsolatban, hiszen semmi sem lehet csak úgy szimplán tökéletes. Már amikor megláttam élőben a méretét, akkor úgy voltam vele, hogy nem biztos, hogy kupon nélkül is megfogom vásárolni, hiszen majdnem 800 forint, és fele akkora, mint egy normál fogkrém. Nagyon jól fehérít igaz, de senki se várjon tőle hollywoodi csillogó hófehér fogakat. Nekem szépen eltüntette a mély sárgás foltokat. Szóval ezzel a részével totálisan meg vagyok elégedve, nem vártam tőle nagyobb durranást. Viszont ha már fehérebb fogaink lehet tőle picit jobban figyeltem volna mondjuk az ízére, és a frissítő hatására. Az íze kb. olyan, mint gyerekkorunk krokodilos rózsaszín fogréme. Mondjuk én ezt pont imádom benne, mert mindig nosztalgikus érzés fog el fogmosás közben. De ennek ára is van, hiszen az a friss mentolos száj elmarad, így a 'szájszagunk' sem lesz utána olyan kellemes, mint más termékeknél. És el is érkeztünk a legnagyobb problémájához. Még mindig nem értem, miért nem lehetett volna egy kis mentolos ízt csempészni bele. Összességében elég jó termék, főleg ha problémásak a fogait. Én a negatívuma miatt csak este használom, reggel pedig egy másik fogkrémet használok(így tovább is elég lehet). 

68/semmi értelme pontozni, minden a leírásban van

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés, és ha ti is használjátok ezt a fogkrémet írjátok meg nekem a saját tapasztalataitokat. Ne felejtsetek el követni Face-n és Instán(@creamandfashion) 

Csók, puszi mindenki! xoxo