Villám vélemény a Lovely K*lips-ről

Sziasztok!

Tudom régen jelentkeztem, de folyamatosan próbálom készíteni a jobbnál jobb tartalmat nektek. Most viszont egy nagyon villámgyors véleményt szeretnék nektek mondani a Lovely Kylei Jenner rúzsok copy-járól. Mivel sajnos még mindig nincs annyi pénzem, hogy röpke 5-10 ezreket költsek egyetlen egy sminktermékre, nagyon megörültem mikor megtudtam, hogy a Lovely kiad egy hasonló, de jóval olcsóbb verziót. Ma be is szereztem 2 darabot, és gondoltam veletek is megosztom ezt a hírt. 

Első benyomásom az volt, hogy ha ilyen olcsó, akkor nem biztos, hogy olyan minőséget kell várni, mint egy csoda rúzstól. De ha másért nem, egy pár kép erejéig megéri.

Az üzletben nem is nagyon szerettem volna szenvedni a kibontásával és kipróbálásával. Nyár óta vártam már, hogy kapható legyen nálunk is, szóval bezsebeltem mind a két árnyalatot, ami kapható volt az üzletben.

wp_20161107_12_03_22_pro_2.jpg

Az első véleményem, hogy waow.. elég pigmentált mindkét árnyalat, pedig nem vártam, hogy ennyire ütősek lesznek a színek, főleg hogy az egyik a 'Natural Beauty' névre hallgat. A szájceruzája finom puha, és szépen megegyezik a rúzs színével. Tudom, hogy ez mind elvárt dolog, de ne felejtsük el, hogy egy olcsóbb kategóriájú termékről van szó.

 

 

 A barna árnyalata nagyon szép, abszolút természetes hatást kelt, nekem vwp_20161107_12_04_20_pro.jpgalahogy mégsem vált be. Nagyon szokatlan a számon ez a szín. Illetve nem passzol a típusomhoz. Viszont tényleg szép, és még egy kis csillámosságot is fel lehet fedezni, de mégsem tolakodón. 

 

wp_20161107_12_05_02_pro.jpgA rózsaszín már teljesen elvarázsolt. Az első perctől kezdve nagyon tetszett a színe. Visszafogott, mégis bájos árnyalata van. Nagyon matt, és talán picit szárít is, így lehet nem az ősz lesz a legjobb időszak, amikor használom, de még így is jobb, mint amire számítottam. Tartósságáról csupán annyit, hogy enni nem kell vele, de ha szépen megszárad órák múlva is látszani fog az ajkaidon. 

 

Remélem nektek is úgy elnyerte a tetszésetek, mint ahogy nekem. Ha van vele tapasztalatotok osszátok meg velem kommentben, vagy a Face oldalamon!

xoxo