Borús napok

Helló mindenki!

 

Elég esős időnk van ma. Itt legalábbis egész nap esett, és ha ez nem lenne elég még a szél is több kilóméterperórás sebességgel fúj. Szerintem nem vagyok egyedül azzal a problémával, hogyha kimondom, hogy szél egyből az jut eszünkbe, hogy a legutóbb is akkor sikerült a legjobban beállítani a hajunk amikor az az orkán erejű szél volt. Ugye?

 

A legtöbb lány megoldása ilyenkor az, hogy eltakarják az előző este megmosott kicsit kósza tincseket egy sapkával. Szerintem is igazán praktikus megoldás ez, leszámítva azt, hogy én személy szerint ki nem állhatom a sapkát. Szóval nekem marad a lófarok, vagy a spontán kiengedett borzos hajkorona.

Nagy kérdés ilyenkor az is, hogy ha színes az esernyőnk öltözzünk-e hozzá? általában nem szoktak az emberek hozzá igazodni, már csak azért sem mert mindig az ajtóban, a kapuban vagy éppenséggel az utcasarkon jut eszünkbe a gondolat, hogy "hú mára esőt mondtak" és már csak annyira van időnk, hogy gyorsan felkapjuk a kezünkbe akadó esernyőt és rohanjunk is tovább. Erre tökéletes egy egyszerű sima fekete esernyő. Nekem is ilyen van, de én általában, ilyenkor sötétebben öltözök, hiszen az idő is olyan elszomorító. Én nem is szeretem a nagyon csiri-csáré esernyőket, hiszen azért furán néz ki egy nő kezében egy Minnie egeres vagy egy hupikék esernyő. És nincs is a ruhatárunkban rengeteg színű és formájú pöttyös dzseki vagy pulóver. Esernyővásárláskor is figyeljünk oda, hogy milyen színű a kabátunk, a táskánk és az a cipő amit esősebb időben szoktunk felvenni. Így nem érhet komolyabb divatbaleset, még akkor sem, ha az utolsó pillanatban jut eszünkbe az esernyő.

 

 

Hoztam is nektek egy tökéletes outfit-et a hidegebb napokra. Mivel nincs tél elég egy top és egy hosszabb vászonkabát, egy tökéletes kis bokacsizmával. A táskánk lehetőleg olyan anyagból legyen aminek nem árt egy kis víz, hiszen akaratlanul is kilóghat az esernyő alól.

 

Remélem tetszett a bejegyzés, legyen további csodás napotok!

XOXO!

 

Címkék: blog, tipp, fashion, divat, eső