Az én történetem

Sziasztok!

Ma extrém módon egy személyes bejegyzést hoztam nektek, és igen ez az én történetem.

Az elmúlt hetek hatására készült el ez a bejegyzés, úgy gondoltam ezzel most kiöntöm a szívem, és az olvasóimat is közelebb hozom, azzal a kérdéssel kapcsolatban, hogy mit is jelent nekem a Cream&Fashion.

Ugye, ahogy azt többször is jeleztem nektek a heti 2 bejegyzés azért csúszott mert vizsgaidősuckom volt, és az utolsó vizsgám elég brutális volt. Sokat készültem rá, de végül is sikerült átmennem, így 2 félév után. Viszont a tanulás sem gátolhatott meg abban, hogy újabb és újabb bejegyzéseken járjon az agyam, és ahogy Facebook-on is jeleztem, rengeteg bejegyzéssel készülök nektek a következő hetekben. 

Na de a lényeg. Mi is a Cream&Fashion valójában?

 Már több, mint egy éve kezdtem el írni a saját kis blogom. Az előtt is sok blogba belekezdtem, de sosem éreztem azt, hogy igen ezt tudnám akár egész életemben csinálni, és egy idő után mindegyiket meguntam és feladtam. DE a C&F más. Már a legelső bejegyzésemben, volt arról szó, hogy nagyon szeretnék hivatás szerűen is foglalkozni a divattal. Már egészen kis korom óta foglalkoztat, és ez valahogy sosem hagyott alább az idő folyamán. Mikor pályaválasztásra került a sor, szerettem volna ezzel foglalkozni, de tudtam nagyon jól, hogy előbb valami más szakmában kell dolgoznom, hogy legyen pénzem a nagy álmaimat megvalósítani. Így jött a jogi egyetem.

Imádom, szeretem. de tudom, hogy nem ez az álmom. Már pedig, az álmok fontosak, és mindent meg kell tenni azért, hogy megvalósítsuk a saját kis álmainkat.

Innen nem is szeretném túl hosszúra nyújtani.

Mikor elkezdtem blogolni, volt bennem(mint minden bloggerben) hogy szeretnék egy sikeres vállalkozást csinálni belőle. És ezt valóban szeretném. Viszont, ma Magyarországon nem lehet megélni pusztán a blogolásból. És mára már eljutottam arra a szintre, hogy szenvedélyből csinálom. És nem is a tömeges rajongók elérése a lényeg, hanem hogy aki rendszeresen olvassa az élvezze minden karakterét és bejegyzését. Ráadásul nekem ez hatalmas örömet okoz. Nincs annál szebb élmény, mikor egy hosszú fáradt nap után hazaérek és leülök megírni egy bejegyzést, vagy szerkeszthetem az oldalt, akár kinézetben, akár tartalommal kapcsolatban.

Ezen kívül, jövőre szeretném elvégezni a stylist tanfolyamot, és azzal foglalkozni. A jövőről még nem tudok, és nem is szeretnék sokat mondani, de remélem minél többen kedvet kaptok végig kísérni az előttem álló hosszú útban és minél többen támogattok a céljaim elérése érdekében.

És igen számomra ez a Cream&Fashion! Szeretnék egy kicsi, de annál összetartóbb és kommunikatív közösséget összehozni, akik élnek-halnak a divat világáért és kíváncsiak mi történik egy-egy esemény, tervezés, vagy alkotás mögött.

Remélem tetszett a bejegyzésem, és bármilyen véleményt szívesen fogadok és várok sok szeretettel. És azt is sok szeretettel várom, ha ti szeretnétek nekem bemutatni a saját álmaitokat és az oda vezető utat, Ha nem szeretnéd kommentben, akkor küldj e-mailt a creamandfashion@gmail.com címre.

Hatalmas csók mindenkinek! :*