Mornings' June!

Jó reggelt mindenkinek!

Hivatalosan is átléptük a nyár küszöbét! Ezzel beköszönt a rövid nadrág, mini szoknya, haspóló, bikini, csinos szandi szezon!

 

 

 

Remélem a kedves kis olvasó közönségemnek, ami tényleg elég kicsi még (de remélem ez hamarosan változni fog), hogy legyen csodaszép ez a nyár, és minden álmotok valóra váljon. 

Ha már reggel, ami lassacskán már igen-igen délelőtt, szeretnék néhány dolgot írni a reggelekről is,

Ti mivel kezditek a reggelt?

Én általában egy finom kávé nélkül a szememet nem bírom kinyitni, bár ez nem túl egészséges, de nekem egészségügyi problémák miatt is szükséges sajnos.

Mondjuk én amúgy sem vagyok az a túl korán kelős típus, de sajnos nem árt néha ideje korán felkelnem. A héten szeretnék sort keríteni legalább 3-szor arra, hogy akármilyen nehéz is rávenni magam, nem ártana némi mozgás. Ahogy én hallottam a reggeli torna a leghatásosabb, hiszen ezzel felélénkül az ember szervezete. Ezért szeretnék is legalább 3-szor eljárni korán reggel futni. Ilyenkor a szégyenlősebbek is nyugodtabban és felszabadultabban átadhatják magukat a mozgás örömeinek, hiszen ilyenkor még nem sokan mászkálnak az utcákon.

Ahogyan Garfieldnek, szerintem senkinek sem a kedvence a hétfő reggel, Ilyenkor a legjobb megoldás ha megkeressük a saját kis praktikánkat, amivel még egy hétfő is jól indulhat, Kell valamii ami kicsit kimozdít ebből a bús reggelből. Ilyenkor ne legyünk magunkkal fukar! Munkába menet vegyünk egy olyan reggeli kávét, teát vagy üdítőt amire a hétköznapokon sajnáljuk a pénzt, Vagy akár olyan egészséges(vagy akár egészségtelen) rágcsát, amit már rég kiakartunk próbálni, de eddig

mindig találtunk valami kifogást.

Ha az ágyból sem bírunk kikelni, akkor a legjobb megoldás az ha felkelés után meghallgatunk egy olyan zenét amitől egyből jobb kedvre derülünk. Ha még ezek után is nyűgösnek érzitek magatokat, akkor azt javaslom vegyétek fel azt a szetteteket, ami kicsit "ünnepies" de nagyon szereted, Kit érdekel ha valaki megszól, hogy hova készülsz ebben a csinos ruhában? A lényeg hogy TE jól érezd magad benne és jó komfort érzeted legyen!

Mindenkinek kellemes és tevékeny hetet szeretnék kívánni! Legyen szép napotok!

Csók,puszi: Anikó!