MET Gála

+Bejelentés

Sziasztok! 

Mivel a mai nap elárasztotta az internetet a MET gála képei, és ruhakölteményei, ezért úgy gondoltam elkészítem a saját kis összeállításomat a kedvenc ruháimból. Az idei MET témája a modern elektronika volt. Sokan úgy képzelték, hogy a sztárok majd facebook-ba és twitter ruhákban fognak megjelenni. DE szerencsére nem így lett, és az eredmény többségében előkelő eleganciával ihletett ruha költemények lettek. 

#1

A képen látható Claire Danes ruhája, egyszerűen csodálatos. Amikor a rivalda fénybe ért mindenki azt hitte egy egyszerű Hamupipőke ruhát visel, viszont amikor a sötétben megpillantották mindenkinek leesett az álla. Tökéletesen illik az idei témához.

#2

Szerintem már nem titok, hogy Blake Lively-t elképesztően csodásnak tartom, de most csak a második lett ezen a listán. De ez így is elég méltó helyezés lett szerintem. 

#3

Őszintén soha nem gondoltam volna, hogy valaha nekem egy ilyen ruha tetszeni fog.De Bella Hadid ruhája mellett egyszerűen nem lehet szó nélkül elmenni. Ez a kis plüss-müss uszály elképesztően cuki, de a cipő nem valami jó választás.

#4

Hailey Baldwin ruhája nem túl extrém, de a maga egyszerűségével tökéletes választás volt a MET gálára. Egy fekete Tommy Hilfier ruha, ezüst csíkokkal és csillámokkal.

#5

Ezt a ruhát azért választottam a top5-be, mert annyira elegáns, hogy nem volt szívem kihagyni. Az egyszerűsége mellett nagyon modern darabot választott Liberty Ross.

Remélem tetszett a mai rövidke poszt. 

Sajnos az elkövetkező 1-2 hétben nem fogok posztolni a vizsgáim miatt, de ahogy tudok jelentkezek. Addig is Instagram-ra folyamatosan töltök képeket, szóval ne felejtsetek el bekövetni!

Puszii