Cream Must Have

+egy kis mini játék

Sziasztok!

phototasticcollage-2016-06-04-14-57-31.jpg

A mai bejegyzésben, a szokásos ruhás must have helyett egy cream must have-t hoztam nektek. Szóval ebben a posztban, azokat a smink és beauty termékeket mutatom meg, ami elengedhetetlen nyáron, vagy úgy általában.

Lábápoláswp_20160602_18_00_50_pro.jpg

Mivel nyáron előkerülnek a nyitott cipők, ezért fokozottan előtérbe helyeződik a lábápolás. Persze télen is ugyanúgy ügyelnünk kell lábunk szépségéért, de hajlamosak vagyunk olykor picit háttérbe helyezni.Nyáron nem elég, ha egy hónapban egyszer veszünk egy kis kényeztető lábfürdőt. Figyelni kell arra, hogy ne tegye tönkre az összképet, a gyönyörű szandi mellett a repedezett sarok vagy a hosszú köröm. Én erre nem használok méreg drága termékekeket. Bár nagyon szeretnék egy elektromos talpreszelőt, szeintem vannak fontosabb dolgok is, minthogy kidobjak érte 10000 forintot. Kicsit hosszasabb művelet ugyan, de ugyan olyan hatásos a 100 forintos boltokban kapható egyszerű talpreszelő, vagy a habkő. Ezek mellett ne felejtkezzünk meg, a megfelelő hidratálásról sem. Ha nem szeretnél külön terméket használni, nyugodtan használhatod a jól bevált testápolódat is. Bér szerintem megéri azt a pár száz forintot egy jó láp és köröm ápoló krém. A sholl-nak rengeteg ilyen termékét megtalálhatjátok a drogériák polcain. És amellett hogy hidratálják a bőrt és a körmöket valamennyi termék tartalmaz gombásodás elleni szereket, így könnyebben eltudjátok kerülni a strandon szaporodó fertőzéseket is.

Haj

Nyáron, persze jól esik a hideg zuhany, nem mindenkinek van kedve órákat a zuhany alatt tölteni a hajmosással. Inkább élveznénk a napfürdőt és kinti programokat szerveznénk. Mostanában amúgy is eléggé előtérbe kerültek a száraz samponok használata. Főleg ha épp a hajmosás napjára van tervezve egy jó kis grillezés, nem szeretnénk, hogy a frissen mosott hajunkat bejárja a füst és másnap lehessen előröl kezdeni az egészet. Ilyenkor egyszerűen csak befújjuk száraz samponnal és nyugodtan el lehet tolni másnapra a hajmosást mikor amúgy is meg kell mosni a füstszagú hajat.

Barnulás

Mostanában nem kedvez az időjárás a napozásnak, de remélem hamarosan eljön az igazán nyárias időjárás. Addig is van idő, hogy beszerezzük a legjobb napfényvédő krémeket. Én személy szerint nem szoktam napozni, mert hamarabb leszek piros pöttyös, mint barna. A bőröm viszont rettentő világos, általában alapozóból is a legvilágosabb árnyalat kell rá. Napfény védőből pedig a legmagasabb faktor számú. Attól függetlenül, hogy nem szoktam kifeküdni a kertbe napozni, még kell védelem a hófehér bőrömnek. Én a Garnier Ambre Solaire, kifejezetten érzékeny bőrűekre tervezett 50 faktoros naptejét használom. Ezt tényleg csak hófehér embereknek ajánlom, viszont egy nagyon megbízható termék, éppen ezért úgy gondolom, hogy a Garnier hasonló termékeivel sem lehet probléma.

wp_20160602_18_00_13_pro.jpgÉs ha nem bírjátok kivárni a napsütést, vagy csak kellően barnák szeretnétek lenni napozás nélkül is, vagy olyan problémátok van mint nekem, akkor léteznek egyéb barnító módok is. Én tavaly óta a barnító krémek híve vagyok. Először csak kíváncsiságból kezdtem el használni, aztán már nem tudtam abba hagyni. A sok rémhír ellenére, hogy nagyon káros vegyszerek találhatóak ezek a krémek, nekem csodát tettek a kis hófehér porcelán bőrömmel. Persze mindenkinek mást és mást bír el a saját szervezete. Én bátran ajánlom, hogy kísérletezzetek vele. Nekem a Dove Summer Glow hidratálós barnító kréme vált be a legjobban. A barnító krémek használatáról tervezek egy hosszabb cikket is írni, szóval most csak röviden ennyit róla, de kövessetek figyelemmel az oldalt, ha kíváncsiak vagytok, hogyan is kell használni.

Smink

Nekem valahogy ez már megszokássá vált, hogyha nyár akkor sokkal színesebben és bátrabban sminkelem magam. És persze ilyenkor nagyon szeretek újabbnál újabb dolgokkal kísérletezni. Az idei nyár abszolút slágere nálam az élénk vörös rúzs. Valahogy sosem tudtam olyan bátran használni a rúzsokat, mint ahogy a legtöbb lány. De a minap beszereztem egy élénk piros csodaszép rúzst, csak kísérletezni és egyszerűen beleszerettem. Szóval ha épp beauty felfrissülésre vágytok még a nagy melegek előtt, amikor leizzadnátok az egészet, akkor a legközelebbi vásárlás alkalmával vegyetek egy élénk színű terméket. 

Végtelenül boldog lennék, ha megosztanátok velem az új termékeiteket amik elengedhetetlenné vált nektek is a nyár alatt. És akinek van kedve egy kis játékhoz, az töltse fel instagramra a képet #creamandfashion hastaggel és valaki akár egy meglepetésben is részesülhet. 

Nagyon szépen köszönöm hogy elolvastad ezt a kis nyáridéző posztot. Most még kb 1 hónapig nem fogom tartani a határidőket de ígérem minden héten hozok valami kis rövid posztot. 

A következő posztig keressetek Instagram-on és Facebook-on és remélem sokan részt vesztek ebben a kis mókás játékban amit kitaláltam.

 

 

 

Legyen szép napotok! Csók mindenkinek! :*