Ilyen volt a Max Factor Academy Roadshow

Sziasztok!

"Mindig légy önmagad és őrizd meg az egyéniséged: bízz a megérzéseidben, a legőszintébb részedben" 

Marilyn Monroe

Június 3-án Debrecenbe látogatott a Max Factor smink stúdiója, ahol részt lehetett venni egy ingyenes smink tanácsadáson. Sajnos idén ez volt a Roadshow utolsó állomása. Ezért úgy gondoltam írok egy összefoglalót, hogy átadjam a tapasztalatokat azoknak is akik sajnálatos módon lemaradtak volna erről a lehetőségről. Először is szeretnék ez úton is hatalmas köszönetet mondani Huszár Katának, aki szerintem a maximumot kihozta az arcomból, és a kérésemből. 

A Max Factor egész csapata hihetetlenül kedves és segítőkész. Regisztrálással kezdődött a folyamat, majd egy beleegyezést kellett aláírni, hogy felhasználhatják a készült képeket. Ezt követte az előtte fotózás. Aztán megkaptuk, hogy kihez kell menni sminkeltetni. Én Katát kaptam és maximálisan meg vagyok elégedve a munkájával. Nagyon barátságos volt, megkérdezte milyen sminkre gondoltam és miben tud segíteni. Én azt kértem, hogy egy olyan sminket csináljunk, amit akár hétköznap reggel is megtudok csinálni magamnak. Ez által egy egyszerű szájhangsúlyos sminkben egyeztünk meg. Miután kész lett és az utána fotó is elkészült, kaptam egy füzetkét, amiben le van írva Kata milyen termékeket használt az arcomon. 

7_facechart_belso-2.jpg

Azon kívül,hogy kaptam egy csodaszép sminket, rengeteg remek tanácsot kaptam, így itthon is sokkal bátrabban és ügyesebben el tudom készíteni a saját sminkem. És ezeket a kis praktikákat meg fogom veletek is osztani a következő hetekben, szóval figyeljétek a blogot, hogy le ne maradjatok róla.

Az előtte-utána képet nem szeretném bemutatni, mert nem vagyok túl jó formában rajta. Remélem megértitek.

 

 

Remélem tetszett nektek ez az összefoglaló, és egy picit át tudtam nektek adni az élményt.És ha jövőre is megrendezik, remélem minél többen ellátogattok, mivel ingyenes és teljesen megéri. Egy élmény volt, köszönöm!

Legyetek nagyon szépek! puszii