Essence The Gel Nail Polish

Sziasztok 

wp_20160526_18_50_22_pro.jpg

Sajnálom, hogy mostanában mindig csúszok a bejegyzésekkel, de egyszerűen mindig minden ellenem játszik. Ígérem nem soká helyre áll a rend és mindent megteszek azért, hogy időben be tudjam tölteni a beauty űrt az olvasóim lelkében.

Kicsi vigasztalásképpen, ma egy videót is mellékelek a bejegyzés mellé, hátha ezzel ki tudlak engesztelni benneteket. 

A mai videóban az Essence The gel nail polish, gél hatású lakkjait fogom bemutatni. 

 

1.lépés: Én azzal kezdtem az egész folyamatot, hogy leradíroztam a kezeimet, az általam már bemutatott kis házi kézradírral. Ezután szépen formára reszeltem, eltávolítottam a körömbőrt, és felbolyhosítottam a körmöm felszínét. Ez a lépés azért fontos, mert mint a sima gél lakkozásnál is, így jobban tapad a lakk a körmeidhez és tartósabb hatást eredményez.

2.lépés: Az Essence The gel nail polish bázis lakkját használtam, amit elég csak vékonyan felkenni a körömre. Mondjuk ezzel is egy mattabb hatást kapunk, ami ugye biztosabb tapadást biztosít a lakkunknak. 

3.épés: Én egy nagyon nagyon halvány rózsaszín lakkot használtam, ami tökéletesen illik az előző posztban bemutatott outfimhez. Mivel tényleg nagyon halvány, ezért én 3 réteget is felkentem a körmömre, mert még a második réteg után is olyan volt, mintha átlátszó körömlakk lenne rajta. De a harmadik réteg, bár a videóban nem látszik túlságosan, már tette a dolgát. És mivel sejtettem, hogy így is elég vastag lesz a végeredmény, ezért minden réteget vékonyan kentem, de annál alaposabban. Én nagyon ajánlom, hogy bár a lakk ecsete kicsit vastag, mindenképp próbáljátok úgy kenni, ahogy a sima gél lakkot, semmiféleképpen ne száradjon a bőrödre, mert akkor nagyon hamar mint a vignettát, úgy tudod lehúzni a körmödről az egészet. Nekem most hihetetlen módon sikerült úgy kifesteni a körmeim, hogy nem lett olyan a fél kezem, és higgyétek el, megéri inkább kinlódni vele, mert sokkal tartósabb így. A harmadik réteg színnél már arra is figyeltem, hogy az előző két réteg hibáit is elfedjem. 

4.lépés: Miután befejeztem az alapos rétegezést, az Essence the gel nail polish fedőjét használtam. Igazából azt hittem, hogy felesleges lesz és olyan lesz a hatása mint egy sima fedőlakknak, de szerencsére tévedtem. Nagyon szép fény és valódi gél hatást biztosít az egésznek.

Vélemény: Először kicsit szkeptikus voltam. Többek közt azért is, mert sok negatív véleményt olvastam róla, másrészt én félve vettem meg az alap- és fedőlakkot mert dupla annyiba kerül mint maga a lakk. Előtte próbáltam már ezek nélkül is simán a lakkot egy egyszerű fedőlakkal, de akkor kb. 1-2 napig tartott. Így nagyon kíváncsi voltam, hogy a sajátjaival milyen lesz, ezért nehezen de rászántam magam. És milyen jól is tettem. Már majd egy hete van a körmömön, és a takarítással járó mattuláson kívül semmi baja nem lett. Engem személy szerint nagyon zavar, ha elkezd kopni a lakk, ezért kb a harmadik napon le is mosom, de sosincs időm újra festegetni, ezért mindig bosszankodok is miatta. Ha a hetedik napig kibirja ez a lakk már nagyon nagyon boldog leszek és az is biztos, hogy tovább használom. Elméletileg 14 napot is ki kéne bírnia, de az szerintem csak akkor lehetséges ha folyamatosan kesztyűbe vagy és semmit nem csinálsz a kezeddel.(ez persze lehetetlenség) 

Igazából, mivel elég vékonyan is nagy hatást fejt ki, szerintem megéri beszerezni az alap- és fedőlakkot. Amíg nem szerzem be a gél lakkozáshoz szükséges dolgokat, addig biztos, hogy ezt fogom használni. 

dscf1078.JPG

10/8

Ti próbáltátok már? Kíváncsi vagyok másnak is vált már be úgy mint nekem. Írjátok meg nekem kommentbe ti mit használtok a tartós körmök érdekében, és a saját véleményeteket is szívesen fogadom. 

Láttátok már a Cream& Fashion Instagram oldalát? Ha még nem akkor látogassátok meg minél hamarabb és tessék követni!

 

Ha nincs Instád akkor se csüggedj, csak kövesd a Facebook oldalam, amit erre a linkre kattintva elérhetsz.