Ilyen amikor a párod festi ki a körmöd

Sziasztok!

A blogomon sokszor hirdetem, hogy próbáljunk ki újabb és újabb dolgokat. A mai nap éles bizonyítéka, hogy a környezetem is befolyásolom a gondolkodásommal. Az egész úgy indult, hogy megkérdeztem a párom, milyen színű legyen a körmöm. Ő 2 olyan színt választott, amit én soha nem választottam volna. A véleményt kifejező fejemre ő egyből rávágta, hogy majd ő kifesti a körmöm. Így született meg egy remekmű, amit most szeretnék veletek is megosztani. 

13900734_927724024021174_1873867769_n.jpgKezdetben nagyon lelkes volt a drága. Az alaplakk festésével "melegített". Ami egyáltalán nem okozott problémát, mivel egy átlátszó lakk. Kicsit segítettem neki a mozdulatok elsajátításában, mivel életében nem csinált még ilyet.

 

Egy sötétkék lakkot választott alap színnek. Idejét sem tudom mikor vásároltam, de az állaga még jó volt. Már az első szín rétegénél érezte, hogy nem is olyan egyszerű ez a feladat. (De magának kereste a bajt) Ahhoz képest az alapszín egész szépen sikerült.

13874542_927723937354516_1516729595_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán persze elérkezett a kritikus pont: a díszítés.

Mindenáron narancssárga pöttyökkel akarta kidíszíteni. Ezzel csupán az volt a probléma, hogy a sárga körömlakk egy picit már be volt sűrűsödve. Ezzel már nem boldogult el. Egy félóra után feladta a kísérletezést és inkább több színnel és formával díszítette ki.

Az ő véleménye: Fárasztó. Nincsenek rá szavak. Kínlódás volt. De mivel tudom, hogy már régóta vágytál rá, így mókás is volt. De soha többet nem csinálok ilyet. Örülök, hogy fiúnak születtem és nem kell ilyen dolgokkal foglalkoznom. 

13900911_927723820687861_157104655_n.jpg

Ez pedig a végeredmény.

Én pedig köszönöm neki, hogy újabb élménnyel gazdagodhattam. 

Remélem legalább annyira tetszik nektek ez a poszt, mint amennyire ő utálta ezt a dolgot.

Kövessetek Facebookon erre a linkre kattintva. És keressetek instagramon: creamandfashion

Puszi xoxo