Back to School

Tippek idősporoláshoz

Sziasztok!

 

Már csak pár nap és itt is a sulikezdés. Bevallom nektek őszintén én nagyon szeretek és mindig is szerettem suliba járni, még a tanulással sincs sok problémám, de valahogy a korán kelés sosem volt a kedvencem. És amilyen kis szerencse csomag vagyok, én mindig elaludtam-főleg ha fontos lett volna időben kelnem- ezért félig meddig tudatosan és nem tudatosan kialakultak olyan dolgok az életemben, amivel felpörgethetem a reggeli suliba indulós rutinomat. Ezzel a pár módszerrel, legalább egyszer lenyomhatod a szundi gombot bűntudat nélkül. 

Mindent este!

Jó..nem mindent. De tény és való, hogy ha fel akarod pörgetni a reggeleid, akkor a legtöbb dolgot előző este kell elő készítened. 

Először is fejben kell rendezned mindent. Miután kitaláltad milyen irányvonalat szeretnél másnap követni, aztán szép sorban elkezdheted előkészíteni a dolgokkal.

Nekem már középsuliban kialakult az, hogy tanulás után egyből bepakolok a táskámba. Mindig is otthonhagyós típus voltam, ezért ezt a megoldást éreztem a legbiztosabbnak. De mivel már egyetemre járok, így a tanulás része kiesik. Viszont vezetek egy füzetet, amiben le van írva a napi óra rendem és még mielőtt elkezdenék a lefekvéshez készülődni átnézem és aszerint pakolom be a táskám, hogy másnap mire lehet szükségem. 

Ezután a zuhany alatt kitalálom, mit szeretnék másnap viselni és miközben felveszem a pizsim, általában azt is kikészítem a szobámban lévő székre.

Mivel én minden reggelem kávéval indítom, ezért én azt is este bekészítem, hogy reggel csak be keljen kapcsolni, és amíg megcsinálom a hajam, addig kész is lesz. 

Az arcápolás reggel nem igényel rengeteg időt. Lemossuk az éjjeli arckrémet egy kis hideg vízzel és micellás vízzel áttöröljük. Ezt a részt gyorsan lezárhatod egy fogmosással. 

Ezután jöhet a sminkelés. Hétköznapokban, suliban feleslegesnek érzem a hangsúlyos, erős sminkeket. Ezért én csak egy kis alapozót, korrektort, minél természetesebb színű szemhéjpúdert és szempillaspirált használok. Így elkerülheted azt is, hogy elmosódik, és azt is, hogy ha nem tetszik a végeredmény lekeljen mosni az egészet és előröl kezdeni. 

Ezekkel a módszerekkel jó pár percet megspórolhatsz, és tuti nem fogsz elkésni, még akkor sem ha tovább szundiztál a kelleténél. 

Köszönöm a figyelmet, ha szeretnétek még sulis tippeket írjátok meg nekem kommentben a cikk alatt, vagy Facebookon keresztül. 

xoxo