EBAY döpping

Veletek is volt már úgy hogy megláttatok valamit ami annyira megtetszett hogy nem tudtátok ott hagyni bármennyire is drága volt? Persze, velem is állandóan előfordul. Ezért szoktam általában mindennek interneten is utána nézni. Azért is, mert akkor nem azonnal veszem meg az adott terméket és van időm átgondolni hogy valóban szükségem van-e az adott dologra. Másrészt azért is, hogy hátha találok interneten olcsóbbat belőle. Szerintem az ebay ilyen szempontból csodálatos, hiszen mindent megtalálsz és ha szerencséd van olcsóbban is hozzájutsz a kisebb csecsebecsékhez.

Hoztam is pár dolgot, ami szerintem nektek is elnyeri a tetszésetek, és megéri várni egy hónapot.

A legtöbb dolgot én is mostanában rendeltem és még nem ért ide, de amint meglesz minden csinálok egy posztot, amiben leírom mit is érdemes tudni róluk.

Ezt a remek alapozó szivacsot 200Ft-ért találtam ITT

Kontúr paletta

Szerintem, mindenkinek szüksége van legalább egy smink palettára a tökéletes sminkeléshez.Általában szemhéjpalettát szoktak a legtöbben beszerezni, ha viszont egy-vagy két színt használunk a legtöbbször, akkor sokkal több értelme van egy ilyen csodás kontúr palettának.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végezetül két ecset készlet ami az összes ecsetet tartalmazza egy alapsmink elkészítéséhez.

(Fekete/ Fehér)

Ti tudjátok melyik ecset mire való? Ha érdekel jövőhéten azt is bemutatom!