Ecsetek- Mit? Mire? Hogyan?

Sziasztok!

Ma egy picikét hosszabb és tartalmasabb bejegyzéssel készültem nektek. Mikor tiniként elkezdtem sminkelni magam, még tényleg csak a profi kozmetikusoknak volt ecsetkészlete. Egy-egy ecset minden háztartásban akadt, de nem állt tucatjával a fiókokban. Ezzel ellentétben ma már szinte kötelező, hogy legyen egy alap ecsetkészleted. Az első készletem ezer éves, és egy száz forintos bolt polcán láttam meg, de meg kellett vennem. Nem is volt olyan rossz, főleg egy magamfajta kezdőnek. Egy púder ecsetet, egy szemöldök kefe, két szemhéjpúderhez való ecset és egy rúzs ecset. Nyilván nem volt profi minősége, de akkor még wp_20160809_15_20_30_pro.jpga célnak megfelelt. Sőt ebből kettőt még mindig használok. Mivel az új készletem nem tartalmazott sem rúzshoz való ecsetet, sem szemöldök formázót, ezért ez a kettő használatban maradt. A többit sem dobtam ki, a fiókban vannak vészhelyzet esetére. ki tudja mikor jönnek majd jól. Én csak ezzel az ecsettel tudom tökéletesen feltenni a rúzsom. Ráadásul ha egy adott rúzshoz nincs kontúr ceruzád, akkor ezzel nagyon esztétikus kontúrt tudsz húzni. Ha erősebb rúzsról van szó, akkor általában a táskámba is bedobom a rúzzsal együtt, hogy bármikor meg tudjam igazítani.

wp_20160809_15_18_48_pro_2.jpg És most jöjjenek az arcra való ecsetek. (balról jobbra)

A képen láthat első ecset, egy lapos kabuki ecset, amivel én az alapozómat teszem fel. Erre nekem ez a legalkalmasabb. régebben használtam szivacsot is hozzá, de rájöttem, hogy nekem, aki csak egy kevéske alapozót használ jobb ez. Azt inkább csak akkor használom, ha kontúrt is használok, vagy egy erősebb alapozó rétegre van szükségem.

A második egy sima púder ecset, amivel tökéletes púder réteget tehetünk az arcbőrünk mattítása érdekében. A harmadik, ahogy szerintem kép alapján is szembetűnik, egy pirosító ecset. Pontosabban nem teljesen az, mivel általában a pirosítóra ferde ecsetet használunk, de én ezzel is tökéletesen feltudom vinni az arcpírt. Az utolsó pedig, egy alapozó ecset lenne, de az előbb említettem, hogy nekem a kabuki erre a legmegfelelőbb ezért én ezzel a kis lapossal, a szemalatti korrektort szoktam felvinni. Miután az applikátor segítségével felvittem a szemem alá egy háromszöget, ezzel az ecset segítségével eldolgozom a minél természetesebb hatás érdekében. 

 Ez a három kis cukiság a szemkörnyéki sminkelés nagy hármasa. 
wp_20160809_15_20_02_pro_2.jpgAz első természetesen a nagy sikernek örvendő ferde ecset. Olykor egy tökéletes tusvonal húzásra, olykor viszont szemöldök igazításra is tökéletes. A jobb szélső kis kúp alakú ecsettel a szemzugba szoktam tenni egy kis fehér vagy világosabb színű szemhéjpúdert. A középsővel akár a szemhéjad is kifestheted, én viszont ezzel az alsó szempilla tövét szoktam kifesteni. 

 

wp_20160809_15_18_30_pro_2.jpgMost pedig jöjjenek az abszolút kedvenceim, a satírozó ecseteim. Az első egy nagyobb fejű, amivel a fullosabb, drámaibb satírozást és a füstösebb szem alap rétegét teszem fel a szemhéjam külső részére. A középsővel általában a mindennapi nude sminkemet készítem el. Hogy jobban kiemeljem a szemem a szemhéjam belső részére világosabb szemhéjpúdert használok, míg a külső részére egy halvány barnás árnyalatot satírozok. A ferde ecsetet ugyanúgy satírozásra használom, csak visszafogottabb sminkeknél. 

A fa nyelű ecsetet az ebay-ről szereztem, ha rákerestek tuti megtaláljátok. 

Remélem tetszett nektek ez a mai bejegyzés, és ti is annyira beleszerettetek az ecsetekbe, mint én. 

Kövessetek minél többen Instagamon és Facebookon!!

Puszi mindenkinek!!