Tavaszi- Nyári Must have

Szerintem sokan vagytok így, mint én, hogy felteszitek magatoknak a kérdést: Mégis mi az amire a tavaszi jóidőben a leginkább szükségem van.

Én most összeszedtem nektek, azt a néhány elengedhetetlen darabot amit a tavaszi jó időben( akár a hétvégén a glamour-napokon) be kell szereznetek(persze ha még nem vagytok a birtokában).

Előre szólok, hogy megpróbáltam a legminimálisabban összeszedni, hogy ne kelljen vagyonokat otthagynotok az üzletekben.

Először is a bőrkabát ideje lejárt! Ha nincs a gardróbban legalább egy farmer dzseki, akkor nagy a baj! Épp tökéletes az idő hozzá. Ha reggel még hüvösebb van, amikor elmész otthonról, akkor nem fagysz meg míg beérsz suliba/dolgozni. De ha nagyon meleg lenne mikor indulsz haza, akkor csak beledobod a táskádba és nem fogsz megsülni. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Másodszor nem árt egy tavaszi cipő. Mit is értek tavaszi cipőn? Egy szuper üde mintás vászon cipőt. A fazon rád van bízva, akár fűzős, akár belebújós, ma már mindenféle megtalálható az üzletek polcain.

 

 

 

 

 

 

 

 

És most jöjjenek az apróbb kiegészítő darabok.

Személy szerint én nagyon óra mániás vagyok, de télen egyáltalán nem hordok semmi kiegészítőt, hiszen elég zavaró tud lenni a téli kabát és a rengeteg meleg ruha miatt(alatt). Ilyen szempontból rajongok a tavaszért, ilyenkor elő lehet venni az összes kiegészítőnket és szabadon kombinálni különböző outfitekkel. Szóval ilyenkor jöhet minden ami karkötő, nyaklánc, vagy óra! A másik személyes kedvencem, amit a végére hagytam nektek, az a napszemüveg. Egyszerűen én sehova nem tudok elmenni napszemüveg nélkül. És minden nyáron veszek magamnak egy újabb napszemüveget, még ha nem is lenne rá szükségem, biztonságosabbnak érzem ha több van, ha esetleg történne valami az egyikkel ne kelljen kétségbe esni.

Ennyit szerettem volna a mai napon. Köszönöm, ha elolvastátok és sok szeretettel várom a reakciókat, vagy esetleg mivel egészítenétek ki a listát. Puszi!

 

Képek forrása: weheartit.com illetve deichmann.com