Must have|Nyár|Choies

Sziasztok!

Visszatértem! A brutál vizsgaidőszakom nehezén már túl vagyok, szóval mostantól próbálom tartani a határidőket és szerdán, szombaton hozni nektek a friss bejegyzéseket. Még egyenlőre én sem tértem vissza a normál kerékvágásba, és sajnos tegnap nem tudtam még úgy elkészíteni ezt a posztot ahogy szerettem volna és nem akartam egy összecsapott félmunkával jelentkezni.

Számomra hihetetlen, hogy itt a nyakunkon a nyár. Gondolom az elmúlt hetek időjárása is hozzátett ehhez a lemaradásomhoz, de igen elmondhatom hogy május második felébe léptünk, és ráadásul tegnap már fagyit is ettem szóval a fejemben abszolút beállt a nyári időszámítás. Ezért is gondoltam, hogy amíg még nem vagyunk teljesen belemelegedve hozok nektek pár elengedhetetlen darabot, ami remélem nektek is úgy tetszik majd mint nekem.

Mivel az elmúlt jó pár hetem tanulással és költözéssel telt, ezért hiába van is rengeteg terv a fejemben, nem igazán jutok el megvalósítani őket. Szóval most egy internetes oldalról hoztam nektek különböző darabokat, amikhez hasonlóakat biztos találtok Magyarországon is, de ha valaki esetleg kényelmesen otthonról szeret vásárolni(mint én) akkor annak ajánlom a Choies.com nagyszerű webáruházát, ahol szinte minden stílusú és fazonú ruhát megtaláltok. 

Kezdjük is azzal a darabra, amire legelőször azt mondtam, hogyha nem szerzem meg, akkor nem is tudom mit csinálok magammal. 

#Köpeny

Ez a "köpeny" egyszerűen csodás darab nyáron. Már nagyon rég óta szemezek ezzel a darabbal, és ezen a nyáron biztosan meg fogom venni(nyugi be is fogom mutatni). Szerintem elengedhetetlen kelléke a nyár esti sétáknak, és a fesztiváloknak.

#Crop tops

Már 1-2 éve nagy divat lett a crop top, és egyre több lány mutatja meg benne laposabbnál laposabb hasát. Én sosem voltam az a nagy mindennapi crop top hordó lány. Ennek ellenére fesztiválozni kifejezetten szeretek benne. Azon kívül, hogy igazán bulis és csinos, az egész napos hőségben nem lesz benne annyira meleged, hogy elájulj. És azoknak is van egy jó hírem akik nem igazán szeretnék mutogatni a hasukat. Vegyétek fel egy magasított derekú nadrággal vagy szoknyával és hihetetlenül jól fogjátok magatokat érezni benne.

#Maxi ruha

A másik tavalyi évben felkarolt darab a maxi ruha. Erre egy ideig azt mondtam, hogy na én ilyet soha nem fogok felvenni. Igazából már nem is tudom mért gondoltam ezt, de valahogy nem éreztem azt, hogy az én stílusomnak megfelelne ez a darab. Aztán elgondolkoztam, hogy valóban így lenne? És rá kellett jönnöm, hogy NEM! Ez egy olyan must have darab, amiből biztosan találsz olyat, amit valamilyen kiegészítővel összekombinálva már legszívesebben mindenhova felvennéd. Legyen az egy szürke darab, fekete magassarkú cipővel, vagy egy fehér sportcipővel. El tudod képzelni, hogy ne passzolna össze? Én nem.  

#Romper

Ugyanaz a helyzet mint az előző két ruhaneművel. Az elmúlt években egyre népszerűbb és egyenlőre nem is akar kimenni a divatból(szerintem egy jó pár évig biztos nem is fog). Jobb, ha minél hamarabb beszerzel egyet, és kitudja? Akár évekig is hordhatod. Főleg a nagyon meleg nyári napokon tökéletes darab, hiszen alig van rajtad valami, mégis eltakar, és még akár elegáns alkalmakra is elmehetsz benne.

#Szandál 

 

Ez a gyönyörűség a jelenlegi álom cipőm. Sajnos az ára eléggé szárnyal, de nem is csodálom, hiszen annyira gyönyörű és abszolút nyári darab, ami minden cipős szekrénybe elférne. Nagyon tetszenek az elején lévő színes kis szegecsek és a talpán lévő arany kis csíkocska. És bár nagyon sok színben pompázik mégsem túl csicsás és ezt is szinte bármihez fel tudod venni, főleg ha rohanós napod van, és nem akarsz magassarkút húzni. 

#Táska

Ez az idei év sláger táskája. Ilyen kis batyu táska, amit fel tudsz kapni a válladra és el tudsz benne menni sétálni vagy kávézni a barátokkal. Mérete miatt tényleg csak akkor hasznosítható, ha csak az alap tartozékainkat akarjuk magunkkal vinni, mint például telefon, kulcs, pénztárca, de arra tökéletes.

#Napszemüveg

Már egy posztban leírtam, hogy élek halok a napszemüvegekért. Ezért is gondoltam, hogy a poszt végén megmutatom nektek ezt a csodát. Ilyen fazonú napszemüveget pár hete találtam a C&A-ban is, de sajnos akkor nem vettem meg, de minél hamarabb pótolni fogom ezt a hibámat. Egyre több emberen lehet látni ezt a stílusú szemüveget és minden egyes alkalommal megbánom, hogy nem vettem meg, szóval ajánlom, hogy csapjatok le rá minél hamarabb!

A képeken található darabokat megtaláljátok a képekre kattintva!

Köszönöm, hogy elolvastad és remélem tetszett az új bejegyzés.

Mostantól lehetőség van Facebook-on követni, ha IDE kattintasz.(hamarosan megrendezésre kerül egy nyereményjáték, szóval ha nem akartok lemaradni róla, nyomjatok egy like-ot)

Instagram oldalamat itt tudod követni. 

Ha bármilyen kérdésed van vagy csak szeretnéd bemutatni a saját nyári must have darabodat írj kommentet, vagy e-mail-t a creamandfashion@gmail.com címre. 

A beauty legyen veletek drágák, és legyen csodaszép hétvégétek, találkozunk legközelebb!